31 березня 2023 року
37400, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, пров. Олексія Припутня, буд. 1, e-mail: 13956272@mail.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 101
візитів сьогодні: 529
візитів всього: 163599
Ми в соціальних мережах
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Запобігання домашньому насильству
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 
Держпродспоживслужба

Відділ захисту споживачів та контролю за регульованими цінами

Лубенського управлінння Держпродспоживслужби у Полтавській області

 


 

Телефон:

05361 7-37-37             

05361 7-37-38

E-mail:

lb@polvet.gov.ua

Адреса:

37503 Полтавська область, м. Лубни, вул. Горького, 11

 

Пам’ятка споживачу "Якщо Ваші права порушено"

 

Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» ( далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного, споживач, в порядку та й строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1. Пропорційного зменшення ціни.

2. Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару ( продавця, виконавця ), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1. Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

2. Вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця( виробника), товар.

Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника( продавця, виконавця ), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з вищенаведених ознак:

- він взагалі не може бути усунутий;

- його усунення потребує понад 14 календарних днів;

- він робить товар суттєво інший, ніж передбачений договором,

З огляду на вищезазначене споживач подає письмову скаргу на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомленням про вручення.

Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на який встановлений гарантійний строк, - технічного паспорта, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Крім того, в разі порушення Ваших прав, як споживача Ви маєте право звернутися до суду або до  Відділу захисту споживачів Лубенського управлінння Держпродспоживслужби у Полтавській області.

Відділ захисту споживачів Лубенського управління Держпродспоживслужби у Полтавській області розглядає всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

Згідно ст. 5 Закону України« Про звернення громадян», звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, та записується( реєструється ) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку( електронне звернення ).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладену суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинне бути підписано заявником( заявниками ) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи:

- звернення;

- копія звернення до суб’єкта господарювання;

- копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;

- копія технічного паспорта чи іншого документу, що замінює його, з позначкою про дату продажу;

- інші документи, які стосуються розгляду звернення.

 

ЗРАЗОК СКАРГИ

 


Актуально

Телефон колцентра Гребінківської дільниці Лубенської об'єднаної філії АТ Полтаваобленерго 066-8500032

Інформація про намір зміни чинного тарифу на послугу з централізованого водопостачання КП «Мар’янівське, 1».

29 листопада 2022 року

Повідомлення щодо встановлення тарифів на послугу водопостачання кооперативу «Водник».

29 листопада 2022 року

Повідомлення щодо встановлення тарифів на теплову енергію для ТОВ «Біоенергосила».

Контакти Головного управління національної сервісної служби України в Полтавській області.

Рекомендації населенню щодо дій в зонах з підвищеною небезпекою перебування, а також зонах з відносно безпечним перебуванням. 

Інформація про укриття населення Гребінківської міської територіальної громади та порядок оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.

Про запобігання можливим терористичним актам, актам незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту та недопущення накладання сторонніх предметів на залізничну колію.

4 листопада 2021 року

У відповідності до внесених змін  Постановою  КМУ №1022 від 08.09.2021 року  до Постанови КМУ  №830 від  21 серпня 2019 року  «Про правила надання послуг з постачання  теплової енергії»  у частині зміни договірних відносин  між надавачем послуг та споживачем ТОВ «КП ТЕПЛО» надає типовий індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії та заяву приєднання до договору.

28 жовтня 2021 року

На виконання вимог Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»...

11 серпня 2021 року

Держпраці звертається до роботодавців, суб`єктів господарювання та громадян Полтавщини.

30 березня 2021 року

Гребінківська міська рада з метою виконання підпункту 2 пункту 1 Указу Президента України від 22 липня 2019 року №542/2019 «Про заходи щодо протидії рейдерству», інформує мешканців Гребінківської об’єднаної територіальної громади про необхідність перенесення до 2021 року до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, обмеження (обтяження) у їх використанні, зареєстровані до 1 січня 2013 року у Державному реєстрі земель.

30 вересня 2020 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта рішення Гребінківської міської ради Полтавської області «Про затвердження Положення про оренду майна Гребінківської міської об’єднаної територіальної громади та забезпечення відносин у сфері оренди комунального майна».

11 червня 2020 року

Полтавська регіональна філія ДП "Центр ДЗК" інформує...

Інформація про Гребінківський районний сектор Філії Державної установи "Центр пробації" в Полтавській області.

На військову службу за контрактом у Збройні Сили України запрошуються громадяни України, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту, віком від 20 до 45 років і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.


© 2023 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.42742 sec.)