***(перелік документів, які потрібно надати для отримання певної послуги, міститься в Інформаційній картці)
№ з/п |
Код послуги |
Найменування адміністративної послуги |
Інформаційні та технологічні картки |
|
|
01 |
РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МЕШКАНЦІВ |
|
|
1 |
01-01 |
Реєстрація місця проживання особи |
||
2 |
01-02 |
Реєстрація місця проживання дитини до чотирнадцяти років |
||
3 |
01-03 |
Реєстрація місця перебування особи |
||
4 |
01-04 |
Зняття з реєстрації місця проживання особи |
||
5 |
01-05 |
Зняття з реєстрації місця проживання дитини до чотирнадцяти років |
||
6 |
01-06 |
Зняття з реєстрації місця проживання померлих осіб згідно свідоцтва про смерть |
||
7 |
01-07 |
Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи |
||
8 |
01-08 |
Видача довідок про зняття з реєстрації місця проживання особи |
||
9 |
01-09 |
Видача довідок про реєстрацію місця перебування особи |
||
10 |
01-10 |
Видача довідок про реєстрацію місця проживання за певний період |
||
11 |
01-11 |
Видача довідок про склад осіб, зареєстрованих у житлових приміщеннях, які не стоять на балансі житлово-експлуатаційних і інших організацій, підприємств, установ |
||
12 |
01-12 |
Внесення змін до Реєстру громади |
||
13 |
01-13 |
Внесення інформації до Реєстру громади |
||
14 |
01-14 |
Внесення змін до паспортів при перейменуванні вулиць, провулків, населених пунктів |
||
15 |
01-15 |
Внесення змін з уточненими даними ( зокрема, назви вулиць та номерів будинків) |
||
|
02 |
ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ* |
|
|
16 |
02-01 |
Вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку |
||
|
03 |
ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ** |
|
|
17 |
03-01 |
Прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
||
18 |
03-02 |
Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу |
||
19 |
03-03 |
Видача довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу |
||
20 |
03-04 |
Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме |
||
21 |
03-05 |
Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
||
22 |
03-06 |
Прийом документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
||
23 |
03-07 |
Прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини |
||
24 |
03-08 |
Прийом документів для призначення державної допомоги при усиновленні дитини |
||
25 |
03-09 |
Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
||
26 |
03-10 |
Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям |
||
27 |
03-11 |
Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
||
28 |
03-12 |
Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами |
||
29 |
03-13 |
Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
||
30 |
03-14 |
Надання державної соціальної допомоги на догляд |
||
31 |
03-15 |
Прийом документів для призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги; |
||
32 |
03-16 |
Прийом документів для призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку |
||
33 |
03-17 |
Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним |
||
34 |
03-18 |
Прийом документів для встановлення статусу «інвалід війни» |
||
35 |
03-19 |
Прийом документів для встановлення статусу «учасник війни» |
||
36 |
03-20 |
Прийом документів для встановлення статусу члена сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни |
||
37 |
03-21 |
Прийом заяв на забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками)інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання |
||
38 |
03-22 |
Прийом заяв на забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками)осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни |
||
39 |
03-23 |
Прийом заяв на забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» |
||
|
04 |
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО |
|
|
40 |
04-01 |
Видача свідоцтва про право власності на об’єкт нерухомого майна |
||
41 |
04-02 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
||
42 |
04-03 |
Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, іпотеки |
||
43 |
04-04 |
Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно |
||
44 |
04-05 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
||
45 |
04-06 |
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
||
46 |
04-07 |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
||
47 |
04-08 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
||
|
05 |
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ |
|
|
48 |
05-01 |
Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування) |
||
49 |
05-02 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстрована до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) |
||
50 |
05-03 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) |
||
51 |
05-04 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування) |
||
52 |
05-05 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) |
||
53 |
05-06 |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) |
||
54 |
05-07 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
||
55 |
05-08 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
||
56 |
05-09 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування) |
||
57 |
05-10 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) |
||
58 |
05-11 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) |
||
59 |
05-12 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
||
60 |
05-13 |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування) |
||
61 |
05-14 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
||
62 |
05-15 |
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця |
||
63 |
05-16 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
||
64 |
05-17 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
65 |
05-18 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням |
||
66 |
05-19 |
Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
67 |
05-20 |
Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, фізичної особи - підприємця |
||
|
06 |
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК*** |
|
|
68 |
06-01 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
||
69 |
06-02 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
||
70 |
06-03 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу |
||
71 |
06-04 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу |
||
72 |
06-05 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
||
73 |
06-06 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
||
74 |
06-07 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку |
||
75 |
06-08 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель |
||
|
07 |
ПЕНСІЙНІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ**** |
|
|
76 |
07-01 |
Призначення (перерахунок) пенсій |
||
77 |
07-02 |
Надання допомоги на поховання |
||
78 |
07-03 |
Видача пенсійного посвідчення |
||
79 |
07-04 |
Видача довідок про розмір пенсії; |
||
80 |
07-05 |
Видача довідок про перебування на обліку. |
||
81 |
07-06 |
Видача довідок про заробітну плату за формою ОК-5 (ОК-2, ОК-7) |
||
82 |
07-07 |
Переведення пенсії за новим місцем проживання |
||
83 |
07-08 |
Зміна способу виплати пенсії |
||
|
08 |
ІНШІ ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ (ВИДАЧА ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ, МІСТОБУДУВАННЯ, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВІ ТОЩО) |
|
|
84 |
08-01 |
Передача майна комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ в оренду |
||
85 |
08-02 |
Приватизація об’єктів права комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
86 |
08-03 |
Видача дозволу на будівництво та знесення об’єктів нерухомості та інших об’єктів |
||
87 |
08-04 |
Видача дозволу на підключення до міського водогону |
||
88 |
08-05 |
Видача дозволу на газифікацію будівлі |
||
89 |
08-06 |
Дозвіл на проведення земляних робіт |
||
90 |
08-07 |
Надання дозволу(ордеру) на видалення зелених насаджень |
||
91 |
08-08 |
Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою |
||
92 |
08-09 |
Затвердження спільних рішень адміністрацій та профспілок підприємств щодо прийняття працівників на квартирний облік за місцем роботи |
||
93 |
08-10 |
Затвердження спільних рішень адміністрацій та профспілок підприємств щодо заселення працівниками жилих приміщень (службових жилих приміщень) |
||
94 |
08-11 |
Включення (виключення) жилих приміщень до (з) числа службових |
||
95 |
08-12 |
Надання дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами |
||
96 |
08-13 |
Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
||
97 |
08-14 |
Видача дублікату дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
||
98 |
08-15 |
Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
||
99 |
08-16 |
Видача паспортів прив’язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Гребінківської ОТГ |
||
100 |
08-17 |
Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва |
||
101 |
08-18 |
Внесення змін до містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва |
||
102 |
08-19 |
Внесення змін в існуючу нумерацію у забудові Гребінківської ОТГ |
||
103 |
08-20 |
Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки |
||
104 |
08-21 |
Внесення змін до будівельного паспорту забудови земельної ділянки |
||
105 |
08-22 |
Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
||
|
09 |
ПОСЛУГИ ОСВІТИ |
|
|
106 |
09-01 |
Здійснення атестації педагогічних працівників та керівників закладів освіти |
||
107 |
09-02 |
Здійснення атестації педагогічних працівників дошкільних освітніх установ |
||
108 |
09-03 |
Видача свідоцтв про базову загальну середню освіту |
||
109 |
09-04 |
Видача атестатів про повну середню освіту |
||
110 |
09-05 |
Надання дозволу на організацію індивідуального навчання |
||
111 |
09-06 |
Організація екстернатної форми навчання |
||
112 |
09-07 |
Видача єдиних квитків для дітей – сиріт і дітей, які залишились без піклування батьків |
||
113 |
09-08 |
Організація безоплатного автобусного підвезення дітей |
||
114 |
09-09 |
Надання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій |
||
115 |
09-10 |
Організація харчування учнів закладів загальної середньої освіти |
||
116 |
09-11 |
Прийом заяв на забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
||
117 |
09-12 |
Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
||
|
10 |
ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ |
|
|
118 |
10-01 |
Оформлення матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення |
||
119 |
10-02 |
Оформлення матеріальної допомоги учасникам АТО, учасникам в ООС |
||
120 |
10-03 |
Оформлення матеріальної допомоги воїнам- інтернаціоналістам |
||
121 |
10-04 |
Надання дозволу на здійснення правочинів за участю дітей |
||
122 |
10-05 |
Призначення опіки (піклування) над малолітніми та неповнолітніми |
||
123 |
10-06 |
Надання дозволу на тимчасове користування житлом, яке належить на праві приватної власності дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування |
||
124 |
10-07 |
Надання дозволу на розподіл особових рахунків квартири (житлового будинку), право власності (користування) яким має малолітня (неповнолітня) дитина |
||
125 |
10-08 |
Надання дозволу на встановлення опіки (піклування), призначення повнолітній особі |
||
126 |
10-09 |
Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї |
||
127 |
10-10 |
Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг |
||
128 |
10-11 |
Взяття на квартирний облік громадян при виконавчому комітеті Гребінківської міської ради |
||
129 |
10-12 |
Переоформлення договору найму (особового рахунку) житлового приміщення |
||
130 |
10-13 |
Видача ордерів на квартири житлового фонду |
||
131 |
10-14 |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку при виконкомі Гребінківської міської ради |
||
132 |
10-15 |
Зняття з квартирного обліку громадян при виконавчому комітеті Гребінківської міської ради |
||
133 |
10-16 |
Безоплатна передача квартири у приватну, спільну часткову власність громадян |
||
134 |
10-17 |
Реєстрація колективних договорів |
||
135 |
10-18 |
Допомога при народженні дитини |
||
136 |
10-19 |
Призначення помічника дієздатній особі |
||
|
11 |
ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ |
|
|
137 |
11-01 |
Надання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок |
||
138 |
11-02 |
Надання дозволу на розробку документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки (встановлення меж чистини земельної ділянки), на яку поширюється право сервітуту (суборенди) |
||
139 |
11-03 |
Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для зміни її цільового призначення |
||
140 |
11-04 |
Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
||
141 |
11-05 |
Надання дозволу на розробку документації із землеустрою на умовах безоплатної приватизації земельної ділянки |
||
142 |
11-06 |
Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж (відновлення) земельної ділянки в натурі |
||
143 |
11-07 |
Надання дозволу на розробку документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди /оренди з наступним викупом/ постійного користування/шляхом викупу |
||
144 |
11-08 |
Зміна цільового призначення земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
145 |
11-09 |
Поділ (об'єднання) земельної (их) ділянки (ок) комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ, що перебуває в оренді (постійному користуванні) та надання їх на умовах оренди (постійного користування) |
||
146 |
11-10 |
Передача у власність земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
147 |
11-11 |
Надання у постійне користування земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Гребінківської ОТГ. |
||
148 |
11-12 |
Надання згоди на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
149 |
11-13 |
Продаж земельних ділянок комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
150 |
11-14 |
Надання в оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
151 |
11-15 |
Поновлення договору оренди земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
152 |
11-16 |
Припинення оренди (частини) земельної ділянки (та затвердження документації із землеустрою (проекту / технічної документації) щодо відведення земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ (щодо поділу земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ, що перебуває в оренді)) |
||
153 |
11-17 |
Припинення права постійного користування (частини) земельної ділянки (та затвердження документації із землеустрою (проекту / технічної документації) щодо відведення земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ (щодо поділу земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ, що перебуває в постійному користуванні)) |
||
154 |
11-18 |
Затвердження технічної документації (або проекту землеустрою) та передача земельної ділянки в оренду, власність та постійне користування |
||
155 |
11-19 |
Встановлення сервітуту (суборенди) на частину земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
156 |
11-20 |
Встановлення сервітуту на земельну ділянку комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
157 |
11-21 |
Продовження терміну дії договору про встановлення сервітуту на земельну ділянку комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |
||
158 |
11-22 |
Припинення договору про встановлення сервітуту на земельну ділянку комунальної власності територіальної громади Гребінківської ОТГ |