26 жовтня 2020 року
37400, Полтавська обл., Гребінківський р-н, м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 35, e-mail: 13956272@mail.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 76
візитів сьогодні: 646
візитів всього: 96771
Погода
Ми в соціальних мережах
Відеопрезентація громади
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 
Гребінківська міська об’єднана громада за показниками місцевих бюджетів за 2018 рік зайняла 15 місце в рейтингу серед 103 ОТГ з чисельністю населення від 10 до 15 тис.осіб
15 серпня 2019 року 13:43

Експерти Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні проаналізували показники фінансової діяльності 665 об’єднаних територіальних громад (ОТГ) за 2018 рік. Про це повідомила Яніна Казюк, координатор з фінансової децентралізації.

Експерти аналізували дані за чотирма показниками:

1. власні доходи на одного мешканця (співвідношення обсягу надходжень власних доходів до кількості мешканців відповідної ОТГ);

2. рівень дотаційності бюджетів (співвідношення обсягу базової чи реверсної дотації до загальної суми доходів ОТГ без урахування субвенцій з державного бюджету);

3. питома вага видатків на утримання апарату управління органів місцевого самоврядування в сумі доходів загального фонду без урахування трансфертів з державного бюджету;

4. капітальні видатки на одного мешканця (співвідношення проведених капітальних видатків без урахування власних надходжень бюджетних установ до кількості мешканців відповідної ОТГ).

Для аналізу, як і раніше, 665 ОТГ згрупували за чисельністю населення:

  • Група 1 - ОТГ з чисельністю населення понад 15 тис. жителів;
  • Група 2 - ОТГ з чисельністю населення від 10 до 15 тис. жителів;
  • Група 3 - ОТГ з чисельністю населення від 5 до 10 тис. жителів;
  • Група 4 - ОТГ з чисельністю населення менше 5 тис. жителів.

Виходячи з такого групування, експерти представили результати виконання окремих показників місцевих бюджетів 665 ОТГ за 2018 рік. За результатами аналізу вище зазначених показників виконання місцевого бюджету, Гребінківська міська рада увійшла в 20 найкращих громад в своїй групі, в рейтингу серед 103 громад з чисельністю населення від 10 до 15 тис. осіб, посіла 15 місце.

Показник 1. Власні доходи на одного мешканця

За підсумками 2018 року до місцевих бюджетів 665 ОТГ надійшло 20,9 млрд грн, що на 62,1% (+8,0 млрд грн) більше від надходжень, отриманих ОТГ 2017 рік. Із розрахунку на одного мешканця, громади отримали 3712,2 грн, що більше від аналогічного періоду минулого року на 1421,9 грн (у 1,6 рази).

Із 665 ОТГ по 281 громаді (42,4% від загальної кількості) показник власних доходів на одного мешканця перевищує середній показник по всіх ОТГ. Зокрема, по Групі 1 (більше 15 тис. осіб) – 35 ОТГ із 87 ОТГ, по Групі 2 (від 10 до 15 тис. осіб) – 43 ОТГ зі 103, по Групі 3 (від 5 до 10 тис. осіб) – 86 ОТГ із 227 ОТГ, по Групі 4 (до 5 тис. осіб) – 117 ОТГ із 248 ОТГ.

У середньому, одна ОТГ у Групі 1 (з чисельністю населення понад 15 тис. осіб) отримала 75,5 млн грн власних доходів, у Групі 2 (з населенням від 10 до 15 тис. осіб) – 47,0 млн грн, у Групі 3 (з населенням від 5 до 10 тис. осіб) – 26,1 млн грн, у Групі 4 (з населенням менше 5 тис. осіб) – лише 14,2 млн грн.

Показник 2. Рівень дотаційності бюджетів (питома вага базової/реверсної дотації у власних доходах) розраховано як співвідношення обсягу базової чи реверсної дотації до загальної суми доходів ОТГ (без субвенцій)

Найменш залежними від дотаційних ресурсів з державного бюджету є громади Групи 1. Тут із 87 ОТГ найвищий рівень дотаційності становить 47,6%. У Групі 2 найвищий рівень дотаційності становить 54,8% (у 3-х громадах показник дотаційності перевищує 50%). Серед ОТГ Групи 3 – по 5-ти громадах показник дотаційності перевищує 50% (або 2,2% від загальної кількості громад у групі), найвище значення становить 57,9%. У Групі 4 по двох громадах показник дотаційності перевищує 50%, найвище значення становить 60,3%.

Для підвищення фінансової незалежності органи місцевого самоврядування ОТГ повинні здійснювати пошук шляхів для зміцнення фінансового потенціалу своїх територій. Також їх завданням є підготовка привабливих інвестиційних пропозицій та створення робочих місць. Такі кроки дадуть змогу наростити доходи місцевих бюджетів і зменшити залежність від державного.

Показник 3. Питома вага видатків на утримання апарату управління у власних ресурсах ОТГ (без трансфертів)

У Групі 1 налічується 40 ОТГ (46,0% від загальної кількості ОТГ в групі), у яких видатки на управління перевищують 20% від обсягу власних доходів. З них у одній громаді цей показник складає 58,9%.

Серед ОТГ Групи 2 у 61 громадах показник видатків на управління перевищує 20% (59,2% від загальної кількості ОТГ в групі), у тому числі найвищий показник становить 58,1%.

У Групі 3 по 182-х громадах видатки на управління перевищують 20% від обсягу власних доходів (80,2% від загальної кількості ОТГ в групі), у тому числі по 13-ти ОТГ показник становить понад 50%, а найбільша питома вага управлінських видатків складає 87,3%.

Групі 4 кількість ОТГ, у яких видатки на управління перевищують 20% обсягу власних доходів, становить 218 (87,9% від загальної кількості ОТГ в групі), у тому числі по 20-ти ОТГ показник становить понад 50%, а найбільша питома вага управлінських видатків – 78,6%.

За оцінками експертів, при більшій фінансовій спроможності бюджету частка видатків на утримання апарату управління буде меншою, оскільки такі витрати (без урахування витрат капітального характеру, пов’язаних із утриманням органів управління) мають відносно усталену величину. Тому, у бюджетах із більшим ресурсом витрати на апарат управління у відсотковому вираженні є меншими. Внаслідок цього, такі громади мають можливість спрямувати більше коштів на розвиток своїх територій.

Показник 4. Капітальні видатки на одного мешканця (без урахування власних надходжень бюджетних установ)

Обсяги проведених капітальних видатків відображають фінансову та інституційну спроможність ОТГ щодо можливостей їх соціально-економічного розвитку, створення матеріальних активів або отримання відповідного соціального ефекту. За підсумками 2018 року з місцевих бюджетів 665 ОТГ на капітальні видатки спрямовано 6,9 млрд грн. Із розрахунку на одного мешканця громади отримали 1234,3 грн.

Середній показник капітальних видатків на одну ОТГ по Групі 1 (більше 15 тис. осіб) становить 22,4 млн грн, по Групі 2 (від 10 до 15 тис. осіб) – 15,5 млн грн на одну ОТГ, по Групі 3 (від 5 до 10 тис. осіб) – 9,5 млн грн на одну ОТГ, по Групі 4 (до 5 тис. осіб) – 4,8 млн грн на одну ОТГ.


Актуально

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

УВАГА! З 1 жовтня 2020 року розпочато перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку.

1 жовтня 2020 року

Гребінківська міська рада повідомляє про початок процедури громадських слухань містобудівної документації «Генеральний план та план зонування території міста Гребінка Гребінківського району Полтавської області».

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта рішення Гребінківської міської ради Полтавської області «Про затвердження Положення про оренду майна Гребінківської міської об’єднаної територіальної громади та забезпечення відносин у сфері оренди комунального майна».

ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" доводить до Вашого відому, що рішенням Полтавської обласної ради № 1390 від 28.08.2020 встановлено тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води...

Повідомлення щодо встановлення тарифів для виробничого структурного підрозділу «Кременчуцьке територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Українська залізниця».

Постанова Гребінківської міської ТВК Лубенського району Полтавської області від 05.09.2020 року №1

Повідомлення щодо встановлення тарифів для абонентів житлових будинків з будинковими приладами обліку теплової енергії по вулиці Локомотивна м. Гребінка.

Повідомлення щодо встановлення тарифів ТОВ «СХІДТЕПЛОЕНЕРГО».

18 червня 2020 року

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту документа державного планування місцевого рівня «Генеральний план та план зонування території міста Гребінка Гребінківського району Полтавської області».

Полтавська регіональна філія ДП "Центр ДЗК" інформує...

5 червня 2020 року

Інформація про намір встановлення скоригованого розміру внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку теплової енергії та їх розподіл  між споживачами ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" по м.Гребінка.

Інформація щодо укладання договорів про надання комунальних послуг у багатоквартирних будинках.

ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" надає інформацію про контактні телефони для звернень та графіки прийому громадян керівництвом.

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надало роз’яснення щодо особливості земельної реформи.

Відповідно до розпорядження міського голови від 13.11.2019 року № 350 «Про перенесення робочих днів в 2020 році»...

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта рішення виконавчого комітету Гребінківської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста Гребінка».

Інформація про Гребінківський районний сектор Філії Державної установи "Центр пробації" в Полтавській області.


© 2020 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.286241 sec.)